01
зовнішніх комунікацій (PR, зв’язки з медіа, публічна дипломатія);
Це комплекс засобів, що забезпечує максимально ефективну комунікацію. Вони допомагають формувати громадську думку, просувати певні ідеї та цінності, прояснювати ситуацію, впливати на ставлення та поведінку людей до організації чи бренду. Це не просто одностороння трансляція інформації, а двосторонній процес взаємодії та діалогу з цільовими аудиторіями.
Результат застосування стратегічних комунікацій – цілісна система взаємодії з аудиторією, здатна підвищити впізнаваність бренду, зміцнити лояльність споживачів та залучити нових потенційних клієнтів.
01
зовнішніх комунікацій (PR, зв’язки з медіа, публічна дипломатія);
02
внутрішніх комунікацій (корпоративні ЗМІ, заходи для персоналу);
03
маркетингових комунікацій (реклама, брендинг, івенти);
04
цифрових комунікацій (сайти, соцмережі, онлайн-кампанії);
05
кризових комунікацій та антикризового PR;
06
налагодженням відносин із державними органами влади (GR).
Залиште свої контактні дані та отримайте консультацію від спеціалістів