01
розробка PR-стратегії та комунікаційної стратегії;
Це стратегічні інструменти, спрямовані на підсилення позитивного сприйняття компанії чи бренду, просування продуктів чи послуг, презентацію новинок, формування та поліпшення впізнаваності й іміджу, збільшення лояльності.
PR-проєкти та PR-кампанії, що збігаються з місією і позиціюванням компанії та цінностями аудиторії, відгукуються й закарбовуються в пам’яті, сприяють формуванню позитивної репутації, допомагають бути «на ти» з журналістами, налагоджувати довірливі відносини з партнерами та донорами, вирізнитися з-поміж конкурентів.
Вдала реалізація PR-кампанії чи проєкту – це передусім чітке розуміння мети (Що? Як? Для чого?), аналіз ринку, конкурентів та ЦА, розробка ефективної стратегії й відповідальне виконання.
01
розробка PR-стратегії та комунікаційної стратегії;
02
аналіз цільової аудиторії, ринку та конкурентів;
03
розробка ключового меседжу;
04
напрацювання PR-плану (інформприводів, заходів, КСВ-проєктів);
05
розробка контент-плану (регулярна комунікація в соцмережах, виходи в медіа, участь в професійних заходах тощо).
06
Створення повідомлень для антикризової комунікації.
Залиште свої контактні дані та отримайте консультацію від спеціалістів