Аналітика в PR

Аналітика в PR – дієвий інструмент, що рухається пліч-о-пліч із бізнесом на кожному з етапів його розвитку.
Якісний аналіз даних дає змогу розробити і впровадити результативну маркетингову, а потому – і PR-стратегію, що працюватиме на поліпшення іміджу, допоможе бути на крок попереду конкурентів та відстежувати найбільш сприятливі можливості для масштабування.

PR-аналіз діяльності компанії чи особистого бренду сприятиме руху в чітко окресленому напрямку, дасть змогу вибудовувати ефективні довготривалі взаємини з клієнтами, партнерами та лідерами думок, допоможе знайти найдієвіші канали комунікації, запобігати кризам та вчасно реагувати на них.

Для кого потрібна Аналітика в PR?

  • Власники, засновники бізнесів
  • PR-директори
  • Генеральні директори
  • Комерційні директори
  • Маркетинг-директори
  • Бренд-менеджери

Якісна аналітика включає:

01

Ідентифікація потенційних можливостей і загроз для компанії в медіапросторі

02

Моніторинг публічних відгуків, реакцій та вимог споживачів

03

Вчасне виявлення та реагування на кризи

04

Вимірювання репутації

05

Аналіз конкурентів/гравців ринку

06

Моніторинг ринкових тенденцій

07

Трекінг інформаційних/маркетингових кампаній учасників ринку

08

Аналіз трендів і змін за допомогою дослідження глобальних трендів у споживчій поведінці (наприклад, зміни у споживчих цінностях, попит на стало зростаючі товари, вплив нових технологій тощо)

09

Розробка прогнозів щодо того, які тренди можуть вплинути на ринок у майбутньому і рекомендації для реагування на них.

Що ми пропонуємо:

01

Медіапортрет: репутаційний аудит компанії, особистого бренду та учасників ринку.

02

Моніторинг ЗМІ та соц. мереж

03

Аналітика ринку та галузі:


  • Аналіз та пошук нових ніш через дослідження глобальної поведінки.

  • Дослідження трендів в Україні та за кордоном.

04

Аналіз настроїв аудиторії/споживачів

05

Інформаційний дайджест

Як ми це робимо

Переглянути всі кейси
Переглянути всі кейси