01
визначення потенційних можливостей і загроз у медіапросторі;
Аналітика в PR – дієвий інструмент, що рухається пліч-о-пліч із власниками та засновниками компаній, PR-директорами, гендиректорами, комерційними директорами, бренд-менеджерами та маркетинговими директорами на кожному з етапів розвитку бізнесу.
Якісний аналіз даних дає змогу розробити і впровадити результативну маркетингову, а потому – і PR-стратегію, що працюватиме на поліпшення іміджу, допоможе бути на крок попереду конкурентів та відстежувати найбільш сприятливі можливості для масштабування.
Аналіз даних сприятиме руху бізнесу в чітко окресленому напрямку, виявлятиме «больові точки» та, оминаючи перешкоди, допоможе формувати добру репутацію й ефективну комунікацію з клієнтами, партнерами, лідерами думок, дасть змогу запобігти кризам та вчасно реагувати на них.
01
визначення потенційних можливостей і загроз у медіапросторі;
02
моніторинг публічних відгуків, реакцій та вимог споживачів;
03
вчасне виявлення та реагування на кризи;
04
вимірювання репутації;
05
аналіз конкурентів/гравців ринку;
06
моніторинг ринкових тенденцій;
07
аналіз трендів і змін за допомогою дослідження глобальних трендів у споживчій поведінці;
08
трекінг інформаційних/маркетингових кампаній учасників ринку.
Залиште свої контактні дані та отримайте консультацію від спеціалістів