Що таке digital PR?

Digital PR це напрям піару, який зосереджений на онлайн-комунікації. Основними інструментами digital PR є соціальні медіа, блоги, веб-сайти, онлайн-видання та інші платформи, що дозволяють залучати увагу аудиторії до бренду та його продуктів. Digital PR передбачає використання аналітики та медіамоніторингу, що дозволяє відстежувати результативність та за потреби адаптувати кампанії в режимі реального часу

Для чого потрібно…

Правильний digital PR дозволяє охопити максимально широку аудиторію або ж навпаки дуже специфічну та вузьку категорію людей. Є чимало digital-інструментів, які дозволяють підвищити впізнаваність бренду, залучити аудиторію та збільшити її лояльність, покращити пошукову видачу (SEO) чи досягнути інших комунікаційних цілей.

Якісний digital PR включає:

01

Розуміння цільової аудиторії та її потреб, а також digital-трендів.

02

Розробку digital-стратегії.

03

Ретельне планування та втілення digital-кампаній.

04

Співпрацю з блогерами та opinion-лідерами, які мають добру репутацію, релевантну цільову аудиторію, підходять компанії за цінностями тощо.

05

Систематичний моніторинг на предмет згадок про компанію чи публічну особу.

Що ми пропонуємо:

01

Налаштування таргетованої реклами.

02

Створення банерної реклами.

03

SMM.

04

Співпрацю з інфлюенсерами.

05

Створення медійної реклами і спецпроєктів.

06

Розробку цифрових платформ та інтернет-рішень для бренду.

07

Створення і просування бренд-спільнот.

08

Креативні ідеї щодо колаборацій та партнерств.

Як ми це робимо

Переглянути всі кейси
Переглянути всі кейси