01
Розуміння цільової аудиторії та її потреб, а також digital-трендів.
У добу інформаційних технологій, цифрових трансформацій майже неможливо ігнорувати digital-світ. Проте для компаній чи публічних осіб важлива не просто присутність в популярних соцмережах, наявність сайту чи співпраця з топ-інфлюенсерами. Варто розуміти цілі та специфіку цих каналів та інструментів, грамотно їх використовувати, а також постійно стежити за трендами й тенденціями в digital-світі.
Digital PR – це напрям піару, який зосереджений на онлайн-комунікації. Основними інструментами digital PR є соціальні медіа, блоги, веб-сайти, онлайн-видання та інші платформи, що дозволяють залучати увагу аудиторії до бренду та його продуктів. Digital PR передбачає використання аналітики та медіамоніторингу, що дозволяє відстежувати результативність та за потреби адаптувати кампанії в режимі реального часу
Правильний digital PR дозволяє охопити максимально широку аудиторію або ж навпаки дуже специфічну та вузьку категорію людей. Є чимало digital-інструментів, які дозволяють підвищити впізнаваність бренду, залучити аудиторію та збільшити її лояльність, покращити пошукову видачу (SEO) чи досягнути інших комунікаційних цілей.
01
Розуміння цільової аудиторії та її потреб, а також digital-трендів.
02
Розробку digital-стратегії.
03
Ретельне планування та втілення digital-кампаній.
04
Співпрацю з блогерами та opinion-лідерами, які мають добру репутацію, релевантну цільову аудиторію, підходять компанії за цінностями тощо.
05
Систематичний моніторинг на предмет згадок про компанію чи публічну особу.
01
Налаштування таргетованої реклами.
02
Створення банерної реклами.
03
SMM.
04
Співпрацю з інфлюенсерами.
05
Створення медійної реклами і спецпроєктів.
06
Розробку цифрових платформ та інтернет-рішень для бренду.
07
Створення і просування бренд-спільнот.
08
Креативні ідеї щодо колаборацій та партнерств.
Залиште свої контактні дані та отримайте консультацію від спеціалістів