Чому компаніям важливо оновлювати інформацію про себе в мережі: що це дає і яких проблем можна запобігти

Автор статті: Perfect PR

Дата публікації: 12 Серпня 2020

Іноді компаніям може здаватися, що достатньо тільки створити сайт з переліком послуг і контактами, щоб бути у полі зору потенційних клієнтів і партнерів. Насправді ж сайти, на яких інформація оновлюється рідко, погано ранжуються у пошукових системах і втрачають довіру користувачів. Розповідаємо більше про те, чому компаніям варто системно розповідати про себе в мережі і від яких серйозних репутаційних проблем це може вберегти. 

perfect fb
Оновлювати інформацію про компанію варто і на власних майданчиках — сайт, соціальні мережі, інформаційні розсилки клієнтам та партнерам, і в ЗМІ.            

1. Присутність в інфопросторі збільшить частку голосу компанії відносно конкурентів. Якщо не наповнювати власні майданчики та не публікуватися у медіа, конкуренти матимуть суттєву перевагу, якими б якісними і надійними не були послуги чи продукція, які ви надаєте. Варто системно публікувати новини і події компанії, репутаційні статті, інтерв’ю з представниками компанії та поширювати їх у соцмережах, це збільшує шанси потрапити в поле зору і запам’ятатися цільовим аудиторіям.

2. Сайти, які рідко оновлюються, втрачають довіру і позиції у пошуковій видачі. Такі сайти, а відповідно й компанії, у користувачів мережі часто складають враження неактуальних і нефункціональних. Результативність видачі таких сайтів пошуковиками знижується. Натомість у користувачів — високий рівень довіри до пошукових систем, вони швидше обирають компанії, які стоять першими у пошуковій видачі, а це дозволяє отримати великий відсоток конвертації відвідувачів сайту в покупців.

3. Імідж компанії — це результати пошуку в Google. Замість хаотичної «клаптикової» інформації про компанію в мережі систематичне публікування власних матеріалів із меседжами й акцентами, які обирає сама компанія, — ще одна ваша перевага. Потенційний клієнт спершу гуглить, а потім вирішує, чи звертатися по вашу послугу.

4. Компанія може стати джерелом інформаційних приводів для медіа. На вашу публікацію на сайті чи пост у Facebook можуть посилатися журналісти, якщо вони стосуються актуальної теми зі сфери. До прикладу кейс агенції, коли з Facebook-постів видобувної компанії журналісти профільного інтернет-порталу сформували інформаційний матеріал.

«Сторінка компанії у соцмережах — не лише інструмент для просування власного продукту (у випадку b2c), а й канал комунікації з різними групами цільових аудиторій: партнерами, контрагентами, владою, журналістами. Тому при формуванні контент-планування і таргетуванні публікацій слід обов’язково враховувати це та збирати на сторінку «якісну» аудиторію. Коли, до прикладу, журналісти звикли регулярно отримувати новини компанії з її сторінки, кожна публікація може стати інфоприводом для матеріалу у медіа», — Ревіде Зіятдінова, PR-менеджер агенції Perfect PR.

template_fb_1-1-recovered
5. Компанія може стати експертом для ЗМІ.
Якщо компанія час від часу дає про себе знати та налагоджує контакти з медіа, журналісти можуть звертатися до неї по експертні коментарі. Для цього можна скористатися різними інструментами, наприклад періодично коментувати події зі сфери на своїй сторінці у соцмережі, якщо ви керівник компанії, скористатися майданчиками HelpSMI, Deadline, публікувати блоги у профільних чи ділових медіа.

6. Якщо компанія систематично з’являється в інформаційному просторі, це може вберегти її від поширення у медіа неперевіреної інформації з чуток. Якщо ви першими висвітлюватимете на власних майданчиках новини і важливі події компанії, а особливо потенційно кризові, — менше шансів, що журналіст перекрутить факти, почуті з інших джерел, він зайде на сайт, щоб перевірити інформацію.

7. Оновлення інформації про себе в мережі може вберегти від потенційних інформаційних атак. Якщо ви перші не розповісте про себе — це зроблять недоброзичливці. Систематичними репутаційними публікаціями компанія вибудовує собі фундамент і довіру, яку важче зруйнувати інфоатаками. Особливо потрібно публікуватися і пояснювати цільовій аудиторії важливі рішення і процеси, якщо бізнес потенційно кризовий та може спровокувати непорозуміння чи невдоволення громадськості, наприклад, якщо сфера діяльності компанії пов’язана з екологією, охороною здоров’я чи виробництвом харчових продуктів.

«Дуже добре, коли спікери компанії періодично виходять з поясненням нововведень, змін на своїх публічних сторінках в соцмережах. Це додає компанії людського обличчя, а інколи й потрібних емоцій (які не завжди можна дозволити на офіційних сторінках компанії) та допомагає донести позицію», — Євгенія Слободянюк, PR-менеджер агенції Perfect PR.

8. Зміцнення зв’язків з контрагентами, партнерами. Оновлення інформації на власних майданчиках і публікації в медіа демонструють, що компанія розвивається і справи у неї йдуть добре. Це додаватиме потенційним і чинним контрагентам довіри і впевненості у вашому бізнесі.