Вже цієї неділі просто у небі над Києвом покажуть грандіозне лазерне шоу
2020-10-16 12:00:00
У межах національної кампанії «Благаю, живи! Безпека на дорозі» за допомогою сучасних технологій та лазерної проекції у небі над Оболонською набережною компанія «OKKO» транслюватиме соціальний ролик. Його героями стануть водії, пішоходи, діти та інші учасники дорожнього руху. Лазерне шоу з 3D-екраном у небі також транслюватимуть онлайн на Facebook-сторінці компанії та YouTube. 2020 рік ОККО присвятила
- Published in Новини
Слухайте про телеграм-канал Perfect PR у новій рубриці подкасту Creative Digest
2020-10-13 12:00:00
Телеграм-канал агенції Perfect PR увійшов до рубрики «Telegram-канал тижня» у подкасті «Креативний дайджест» від медіа Creativity.ua.Послухати про телеграм-канал Perfect PR у новій рубриці подкасту Creative Digest можна за посиланням https://cutt.ly/9gaFtq6 Це перший україномовний Telegram-канал про PR, у якому спеціалісти агенції діляться знаннями з колегами та всіма, хто цікавиться світом комунікацій. PR-тусівка з професійною інформацією, лайфхаками і порадами з
Як змінилися вимоги споживачів до брендів і як бізнесу взаємодіяти з аудиторією — декілька тез і висновків зі світових досліджень і тенденцій. Коли світ змінюється швидко і непередбачувано, ключова стратегія компаній — це спостережливість, гнучкість та адаптивність до глобальних трендів. Довіра до бренду сьогодні важливіша за гроші.Якщо компанії не залучені до соціальних потреб, то це компанії вчорашнього дня. За даними дослідження Porter Novelli, 89% опитаних хотіли б, щоб бренди витрачали гроші і ресурси,
- Published in Колонки
Не завжди вдається попросити перезаписати озвучену фразу чи переглянути готовий відеосюжет перед його виходом. Тож ця комунікаційна інструкція допоможе підготуватиcя до незапланованих відеокоментарів. У будь-якій ситуації розмовляйте дипломатично, контролюйте емоції (емоційні вислови завжди можуть зіграти проти вас). Говоріть лаконічно і по суті, використовуйте тільки факти. Це убезпечить вас від ситуацій, коли для сюжету
- Published in Колонки
Агенція Perfect PR спільно з комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» розробила ролик, який допомагає переосмислити ЦНАП – у відео не стереотипний заклад, а динамічний сервіс «на дивані».«Наша мета — привернути увагу киян до того, що вони можуть користуватися сервісами ЦНАПу, замовляти документи онлайн чи записуватися до електронної черги, не виходячи
- Published in Колонки
Піарник — міждисциплінарна професія, яка, крім особистих якостей, як–то комунікабельність, стресостійкість, здатність працювати в команді, потребує і конкретних знань та вміння застосовувати PR-інструменти чи розробляти інформаційні кампанії. Частково ці знання можна отримати на різноманітних курсах і тренінгах, а от ґрунтовнішу освіту пропонують в українських вишах. На сьогодні чимало університетів, які мають факультет журналістики, пропонують також
- Published in Колонки
Іноді компаніям може здаватися, що достатньо тільки створити сайт з переліком послуг і контактами, щоб бути у полі зору потенційних клієнтів і партнерів. Насправді ж сайти, на яких інформація оновлюється рідко, погано ранжуються у пошукових системах і втрачають довіру користувачів. Розповідаємо більше про те, чому компаніям варто системно розповідати про себе в мережі і від
- Published in Новини
Успіх будь-якої компанії — це її реалізовані цілі, за якими стоїть вдало розроблена стратегія взаємодії з аудиторією. Тому аналізувати основний ресурс компанії — її репутацію варто так само ретельно як і фінанси та кадровий потенціал. Відстежувати зміну репутації, динаміку досягнення стратегічних завдань, ефективність PR-заходів і комунікаційних програм, поведінку конкурентів можна різними методами і метриками. Проте PR-аудит —
- Published in Колонки
Сьогодні мало не все життя обертається у соцмережах — від простих обговорень, куди піти на вихідні, і до глобальних проблем на кшталт як правильно побудувати бізнес. Тому для компаній присутність у соцмережах — це вже необхідність. Але самої присутності замало, потрібно мати чіткий план того, що компанія хоче отримати від соцмереж, що вони повинні давати
- Published in Колонки
По-справжньому успішний лікар — не тільки майстер своєї справи, а передусім — бренд! Пропонуємо невеличкий мотиваційний конспект із тезами від медичних маркетологів, бізнес-тренерів та лікарів-блогерів з конференції Medical SMM «Особистий бренд лікаря у соціальних мережах». Каріна Семенова, медичний маркетолог, організатор заходу MedSMM, експерт з побудови та просування особистого бренду лікаря Пацієнт, як і ви, звичайна людина,
- Published in Колонки