Perfect PR

  • укр
  • eng
  • Головна
  • Послуги
  • Блог
  • Про нас
  • Контакти
  • PR Планер

Як змінився Digital-маркетинг від початку війни

Колонки
Після 24 лютого значні зміни відбулися у роботі багатьох галузей, не став виключенням і український діджитал-маркетинг. На топ-5 найбільш поширених запитань про те як змінилось його функціонування під час війни в Україні відповідає digital-спеціаліст нашої агенції Тарас Гуменюк. Як змінився Digital-маркетинг від початку війни? В першу чергу, реклама зупинилася. І в цьому вакуумі змінилась конкуренція.
  • Published in Колонки
Ann, project manager

Про PR Planer як проєкт агенції

Колонки
Війна змінила вектор життя кожного з нас. Але ми в агенції вже повернулись до активної роботи, волонтерських проєктів та сміливих комунікацій. Ще з лютого в нас залишився неопублікований матеріал про наш чудовий PR Планер. Для Perfect PR – це був знаковий етап у 10-річному розвитку агенції. У нас як команди був та є величезний досвід,
  • Published in Колонки

Комунікаційний аналіз заяви ОПЗЖ щодо війни в Україні

Колонки
Протягом останнього тижня медіа вділили неабияку увагу партії «Опозиційна платформа – За життя». Зокрема через заборону її діяльності як однієї з проросійських партій та затримання СБУ одного з її співзасновників – Віктора Медведчука. З початку свого створення партія ОПЗЖ взяла проросійський вектор, тому її комунікація часто зводилася до критики чинної влади, євроатлантичного курсу України і, звичайно, до необхідності повернутися в обійми
  • Published in Колонки

Зброя проти ворога: як комунікувати в умовах війни

Новини
Правильна комунікація бізнесу, урядовців та й кожного з нас – це теж зброя проти ворога. Тому агенція публічних комунікацій Perfect PR зібрала головні поради, як правильно комунікувати в умовах війни, підтримувати зв’язок з різними аудиторіями, щоб зберегти контакт і бути максимально корисними. Війна – це серйозне потрясіння для кожного з нас, але й у таких
  • Published in Новини

Кому та для чого потрібна PR-стратегія

Колонки
Публічна діяльність бізнес-організації, державної структури чи окремої персоналії може мати низку ризиків, які потенційно можуть перерости в кризу. Недоречна заява, невірний акцент чи недостатньо прокомунікований інфопривід — все це може відбитися на образі та репутації організації. Аби публічна діяльність не була допоміжним чи побічним інструментом, а працювала у тісній звʼязці та системі з бізнес-планом, рекомендується
  • Published in Колонки

Perfect PR та Український Фонд Стартапів презентували серію відеороликів для промоції інноваційних стартапів в Україні

News, Новини
Агенція з публічних комунікацій Perfect PR спільно з Українським Фондом Стартапів (USF) презентує відеопроєкт про 15 українських стартапів, які отримали гранти для свого розвитку.Місія USF: сприяти створенню та розвитку технологічних стартапів у Україні.Робота USF — це комплексний підхід для розвитку стартапів: кошти на реалізацію проєктів, менторська підтримка, акселераційні програми та професійне IT-ком’юніті.За допомогою USF стартапи
  • Published in News, Новини

Неписані правила держкомунікацій: ключові думки комунікаційників державних інституцій

Колонки
PR-спеціаліст агенції Perfect PR Владислав Рудий відвідав тематичну дискусію «Держкомунікації: неПИСАНІ правила» під час 28 BookForum і занотував ключові думки, якими поділились комунікаційниці/ки державних інституцій. Участь в обговоренні брали комунікаційниця Центральної виборчої комісії Іванна Стець; радниця з комунікацій міністра закордонних справ України, експертка Центру кризового управління ПРООН при МЗС України Марина Дадінова; директор з маркетингу
  • Published in Колонки

17 видів маніпуляцій

Колонки
Всі маніпулюють. Так можна перефразувати назву першої серії культового серіалу «Доктор Хаус». Маніпуляція сьогодні такий же елемент повсякденності, як звичайне прохання. Сама по собі вона не може бути доброю чи поганою, адже перш за все, це інструмент. Основним джерелом та натхненням для цієї статті стала книга Альбрехта Мюллера «Вірте мало, сумнівайтесь у всьому, думайте самі:
  • Published in Колонки

Пресслужба: для чого, для кого та навіщо

Колонки
Зазвичай, коли мова йде про пресслужбу, виникає асоціація з представником Білого дому, який від імені Президента проводить брифінг перед журналістами та репортерами, відповідає на питання та несе повну відповідальність за публічне сприйняття описаних дій голови держави. Проте такий підрозділ як пресслужба давно існує не тільки в державних структурах. У цьому матеріалі ми детально розглянемо функціональність
  • Published in Колонки

Для чого компаніям та брендам потрібен PR та що це таке

Колонки
Ми живемо в час, коли інформаційний простір переповнений різними повідомленнями. Їх наскільки багато, що іноді сприймаємо чергову новину як інформаційний шум. Людина здатна сприймати, розуміти і використовувати лише мізерну частину від усіх повідомлень, які надходять із соціальних мереж, телебачення, ЗМІ чи нативної реклами. Великим компаніям чи брендам стає все важче доносити окремі меседжі до своєї
  • Published in Колонки
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Категорії

  • Без рубрики
  • Колонки
  • Новини
TOP
Політика конфіденційності | © 2012–2022. Всі права захищені