Карантин став серйозним викликом для бізнесу, а тому заклик «без паніки» актуальний не тільки для суспільства загалом, а й зокрема для компаній. Будь-який бізнес — це його споживачі, а вчасна і правильна комунікація зі споживачами допоможе зберегти аудиторію та навіть додати нових прихильників бренду.
А якщо знехтувати комунікацією вже зараз, то після карантину вона може стати кризовою. Аудиторія не розумітиме запроваджених компанією посткарантинних процесів чи будь-яких змін, якщо взагалі не забуде про бренд. Крім того, конкуренція нікуди не поділася, вона стала концентрованішою і зосередилася онлайн.
Ось кілька основних аспектів комунікації, які допоможуть компаніям не втратити аудиторію.
Якщо раніше до комунікації «не доходили руки», то зараз — саме час!
Порада із серії, що почитати чи подивитися на час карантину в інтерпретації для бізнесу звучить: сьогодні саме час зробити те, що раніше відкладалося у глибоку шухляду. Якщо з якихось причин на налагодження повноцінної комунікації не вистачало часу, можливостей, потреб, то зараз — саме час надолужувати згаяне. Проведіть аудит сайту, сторінок компанії в соцмережах, визначте їхню ефективність, сформуйте комунікаційну стратегію. Результат працюватиме роками!
Адаптуйтеся до потреб споживачів
Подбайте, щоб комунікація зі споживачами була ще простішою і доступнішою. Проаналізуйте канали комунікації, які використовує ваша цільова аудиторія та потенційні споживачі, і зосередьтеся на них. Запитайте, що ще може зробити компанія, щоб споживач почувався комфортніше та міг отримувати вашу продукцію чи послуги в теперішніх умовах.
Втілюйте КСВ-проекти
Cправжня сила в єдності. Не втрачайте можливості долучитися до хорошої справи у міру спроможності компанії або впроваджуйте власну ініціативу допомоги. Споживачі віддають перевагу соціально відповідальним компаніям, а хороші справи запам’ятовуються. Ви можете здобути і цінних партнерів, і нових прихильників бренду.
Про можливі ризики розповідайте заздалегідь
Ніхто не застрахований від кризових ситуацій і потрясінь, що можуть потягнути за собою зниження об’ємів виробництва чи суттєве обмеження товарів та послуг. І тому про це краще розповісти заздалегідь, а також про те, що робить компанія, щоб споживачі не відчували дискомформу. Підтримуйте комунікацію на тому ж рівні, що й до карантину, адже жоден карантин не може виправдати зниження якості комунікації чи послуг.
Розкажіть, як ви підтримуєте свій колектив
Складні часи — складні для всіх, особливо для людей, які залежать від компанії. Розкажіть про підтримку колективу, яку ви надаєте. Можливо, ви надихнете і згуртуєте ще когось, а працівники, як носії бренду поза офісом, тепло відгукнуться.
Використовуйте здоровий хайп
Трохи практичних порад, гумору і розважального контенту може дозволити собі й серйозний бізнес. Люди завжди реагують на інформацію і ситуації, які резонують з їхніми турботами. Діліться порадами, пов’язаними з карантином, вигадуйте нові способи використання ваших продуктівпослуг, запускайте челенджі. Головне — не перегнути палицю, дотримуватися тональності бренду і не зловживати таким контентом.