Як підготуватися до кризи: кілька порад комунікації зі споживачами

Карантин став серйозним викликом для бізнесу, а тому заклик «без паніки» актуальний не тільки для суспільства загалом, а й зокрема для компаній. Будь-який бізнес — це його споживачі, а вчасна і правильна комунікація зі споживачами допоможе зберегти аудиторію та навіть додати нових прихильників бренду. 

 

А якщо знехтувати комунікацією вже зараз, то після карантину вона може стати кризовою. Аудиторія не розумітиме запроваджених компанією посткарантинних процесів чи будь-яких змін, якщо взагалі не забуде про бренд. Крім того, конкуренція нікуди не поділася, вона стала концентрованішою і зосередилася онлайн.

 

Ось кілька основних аспектів комунікації, які допоможуть компаніям не втратити аудиторію.

 

Якщо раніше до комунікації «не доходили руки», то зараз — саме час!

Порада із серії, що почитати чи подивитися на час карантину в інтерпретації для бізнесу звучить: сьогодні саме час зробити те, що раніше відкладалося у глибоку шухляду. Якщо з якихось причин на налагодження повноцінної комунікації не вистачало часу, можливостей, потреб, то зараз саме час надолужувати згаяне. Проведіть аудит сайту, сторінок компанії в соцмережах, визначте їхню ефективність, сформуйте комунікаційну стратегію. Результат працюватиме роками!

 

Адаптуйтеся до потреб споживачів

Подбайте, щоб комунікація зі споживачами була ще простішою і доступнішою. Проаналізуйте канали комунікації, які використовує ваша цільова аудиторія та  потенційні споживачі, і зосередьтеся на них. Запитайте, що ще може зробити компанія, щоб споживач почувався комфортніше та міг отримувати вашу продукцію чи послуги в теперішніх умовах.

 

Втілюйте КСВ-проекти

Cправжня сила в єдності. Не втрачайте можливості долучитися до хорошої справи у міру спроможності компанії або впроваджуйте власну ініціативу допомоги. Споживачі віддають перевагу соціально відповідальним компаніям, а хороші справи запам’ятовуються. Ви можете здобути і цінних партнерів, і нових прихильників бренду.

 

Про можливі ризики розповідайте заздалегідь 

Ніхто не застрахований від кризових ситуацій і потрясінь, що можуть потягнути за собою зниження об’ємів виробництва чи суттєве обмеження товарів та послуг. І тому про це краще розповісти заздалегідь, а також про те, що робить компанія, щоб споживачі не відчували дискомформу. Підтримуйте комунікацію на тому ж рівні, що й до карантину, адже жоден карантин не може виправдати зниження якості комунікації чи послуг.

 

Розкажіть, як ви підтримуєте свій колектив 

Складні часи складні для всіх, особливо для людей, які залежать від компанії. Розкажіть про підтримку колективу, яку ви надаєте. Можливо, ви надихнете і згуртуєте ще когось, а працівники, як носії бренду поза офісом, тепло відгукнуться.

 

Використовуйте здоровий хайп 

Трохи практичних порад, гумору і розважального контенту може дозволити собі й серйозний бізнес. Люди завжди реагують на інформацію і ситуації, які резонують з їхніми турботами. Діліться порадами, пов’язаними з карантином, вигадуйте нові способи використання ваших продуктівпослуг, запускайте челенджі. Головне — не перегнути палицю, дотримуватися тональності бренду і не зловживати таким контентом.    

 

Ми у соц. мережах:

Останні статті

Блог
Дизайн соціальних медіа
20.02.2024
Columns

Дизайн соціальних медіа та його роль у маркетингових кампаніях: вплив на ефективність та конверсію

Репутація
02.01.2024
Columns

Як створити успішну PR-стратегію: інструкція для «чайників»

комунікації
03.12.2023
Columns

Twitter(X): як українські бренди використовують його для креативних комунікацій

Репутація
25.10.2023
Columns

Обмовки за Фройдом та хайп на війні: ТОП-5 найгучніших PR-скандалів в українському бізнесі