Всеукраїнську ініціативу ОККО «Благаю, живи! Безпека на дорозі» визнали найкращим соціальним проєктом у премії X-RAY Marketing Awards

Агенція Perfect PR спільно з ОККО втілила соціальний проєкт «Благаю, світись!» про необхідність світловідбивачів у темний період доби. 

ОККО вже сім років працює над підвищенням рівня безпеки на дорогах України. А мультиформатний соціальний проєкт «Благаю, живи! Безпека на дорозі», який впроваджує компанія, охопив близько 10 мільйонів українців.

З 2014 року ОККО втілює проєкт «Благаю, живи! Безпека на дорозі», щоб вплинути на поведінку учасників дорожнього руху і спонукати їх відповідальніше ставитися до своєї безпеки й до життя і здоров’я інших людей.

«Робота ОККО прямо пов’язана з учасниками дорожнього руху, саме тому їхня безпека вже багато років залишається ключовим напрямом наших соціальних ініціатив», — коментує Ярослава Полякова, керівниця департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК ОККО. 

ОККО реалізувала багато проєктів, пов’язаних з промоцією ременів безпеки, дитячих автокрісел, а також працювала з проблемою використання гаджетів за кермом. А 2020 рік компанія присвятила важливості використання пішоходами світловідбивачів у темний період доби.

Проєкт «Благаю, світись!» складався з двох етапів: масштабної лазерної проєкції соціального ролика на будівлі бібліотеки імені В. І. Вернадського у Києві та національної олімпіади для школярів, у якій діти самі знімали ролики про світловідбивачі й викладали їх у соцмережі.

«За місяць в олімпіаді взяли участь понад 100 шкіл. А за хештегом #благаюсвітись у соцмережах діти розмістили власні відео про правила дорожнього руху і важливість світловідбивних елементів на одязі. Ми розуміємо, що створення культури використання світловідбивачів — тривалий процес, тому працюємо над цим системно», — розповідає Ярослава Полякова.

ОККО розробляла і втілювала проєкт разом з агенцією публічних комунікацій Perfect PR.

«Ми намагалися знайти такий формат кампанії, який би звернув увагу на справжній масштаб проблеми й охопив якнайширшу аудиторію. І нам це вдалося — у результаті проєктом «Благаю, світись!» ми охопили понад чотири мільйони українців, — розповідає Наталія Улинець, СЕО Perfect PR. — Для нас такі проєкти не тільки цікаві, а передусім дуже цінні, бо вони орієнтовані на те, щоб впливати на поведінку і змінювати звички людей».

X-RAY Marketing Awards — це щорічна премія від онлайн-медіа MMR і бізнес/медіа бюро еkonomika +, яка визначає найкращі проєкти креативної індустрії. Всі охочі мали можливість віддати голос за компанію чи агенцію, які, на їхню думку, найкраще адаптувалися до викликів 2020 року і вразили своїми маркетинг-рішеннями, комунікацією чи ребрендингом. 

Ми у соц. мережах:

Останні статті

Блог
Дизайн соціальних медіа
20.02.2024
Columns

Дизайн соціальних медіа та його роль у маркетингових кампаніях: вплив на ефективність та конверсію

Репутація
02.01.2024
Columns

Як створити успішну PR-стратегію: інструкція для «чайників»

комунікації
03.12.2023
Columns

Twitter(X): як українські бренди використовують його для креативних комунікацій

Репутація
25.10.2023
Columns

Обмовки за Фройдом та хайп на війні: ТОП-5 найгучніших PR-скандалів в українському бізнесі