Бренди у мережі не розуміють, чого хочуть їхні клієнти
Ключ до мудрих інвестицій у соціальні медіа – розуміння впливу маркетингу. CMO Council і eMarketer проаналізували соціальні мережі і продемонстрували, наскільки бренди не задовольняють очікування їхньої цільової аудиторії.

Компанії проаналізували чотири квартали 2015 року і відзначили, що 38% брендів концентрують увагу на метриках монетизації. Серед них: прибуток споживачів, зростання загального прибутку, а також оцінка життєвого циклу покупця. 30% оцінюють успіх, використовуючи такі метрики, як конверсія, вподобання, поширення, трафік і веб-аналітика.

Згідно звіту, 12% віддають перевагу показникам продажів (кількість лідів і завантажень). Лише 10% компаній оцінюють свою діяльність з урахуванням відгуків клієнтів. Натомість, дослідження продемонструвало, що саме хороший клієнтський сервіс впливає на формування позитивної репутації – так вважає 89% опитуваних. 81% хотіли б, щоб хтось відповідав на їхні запитання, а 57% зволіють відписатися від публічної сторінки компанії, якщо клієнтський сервіс буде постійно поганим.
За матеріалами публікації MMR