Соціальна відповідальність – тренд, що невпинно зростає з кожним роком. Звичні «театралізовані» рекламні ролики відходять на другий план, а їх випереджають сенси, інсайти та відповідальні проекти. Погодьтеся, що сучасні люди віддають перевагу брендам, які транслюють соціальну відповідальність та допомагають вирішувати актуальні суспільні проблеми.
Агенція Perfect PR має нескінченний шорт-лист улюблених роликів та проектів на соціальні теми та ділиться шматочком із вами.
Evan: Sandy Hook Promise
Чи не щороку Америка страждає від випадків стрілянини у школі. Проблема вогнепальної зброї та агресії з боку дітей до однолітків та вчителів хвилює суспільство. Після масової стрілянини в школі Sandy Hook у 2012 році була заснована організація Sandy Hook Promise, яка працює над захистом дітей від насилля та зброї.
Потужний сторітелінг доводить, що насилля завжди має причину і його можна попередити.
Handle with care: Gillette
Одразу шість канських левів у 2017 році вихопила агенція Grey New York з кампанією для Gillette до випуску нової серії продукції.
Компанія актуалізувала проблему догляду за батьками, а саме складність голити іншу людину звичайною бритвою. Gillette розробили бритву, якою зручно голити когось, а креативники з Grey New York розповіли зворушливу історію про колись сильного, а тепер потребуючого догляду чоловіка.
Changing the game: Microsoft
Популярніть ігор на приставці щороку лише зростає. Батьки хвилюються, що їхні діти багато часу проводять за playstation. Водночас інші не можуть взяти до рук пульт управління.
Щоб забезпечити дітей з особливими потребами можливістю грати у приставку, Microsoft розробили спеціальні джойстики, а агенція McCann красиво розповіла історію маленьких геймерів.
«We’re the superhumans»: Channel 4
Креативна студія 4Creative телеканалу Channel 4 створила рекламний ролик для промоції паралімпійських ігор в Ріо-де-Жанейро 2016.
Ідея ролику виникла як продовження кампанії «Meet the superhumans», яка рекламувала паралімпійські ігри в Лондоні 2012 року. Креативники використали пісню американського співака Семмі-Девіса молодшого «Yes, I can». У 2017 році ролик отримав нагороду на фестивалі Канських левів.
Dumb ways to die: Metro trains Melbourne
Смертельні випадки через неуважність у метро – саме ця проблема змусила Metro trains Melbourne та агенцію McCann створити цей рекламний ролик.
Креативники зрозуміли, що всі правила безпеки та попередження ігноруються, тому створили мультиплікаційний ролик для всіх: від маленьких до дорослих. А у 2013 році за мотивами Dumb ways to die вийшла мобільна гра за мотивами.
Соціальна відповідальність – тренд №1 у бізнесі вже декілька років. Компанії знаходять суспільні проблеми, які потребують особливої уваги та рішень. До того ж сучасна аудиторія все активніше долучається до обговорення соціальних питань та надає перевагу відповідальним брендам.
Тож надихайтеся прикладами та будьте відповідальними!