Репутація для інвестицій: основні складові

/ / Колонки

Репутація для інвестицій: основні складові

Середа, 03 Серпня 2022

Залучити інвестиції для бізнесу, максимально успішно продати компанію чи отримати більше шансів на грант або виконання тендеру допоможе репутація для інвестицій

У західних країнах послуга називається Investor Relations (IR) та досить популярна серед середнього та великого бізнесу. Багато компаній формують власні IR-відділи або звертаються по допомогу до агенцій. Для українського ринку побудова чи підтримка репутації саме для інвестиційної привабливості – нова. Тому ми детальніше зупинимось на тому, з чого саме вона складається.

Репутація для інвестиційної привабливості включає: 

– Створення комунікаційної стратегії. 

– Створення й адміністрування власних інформаційних майданчиків та інтеграцію соціальних мереж з цілями IR.

– Створення й налагодження роботи пресслужби. Проведення стратегічних сесій та пресконференцій і роботу з медіа.

– Інформаційний та організаційний супровід ключових подій компанії.

– Створення інформаційних матеріалів для інвесторів та медіасупровід для зростання частки голосу в інфопросторі. Співпрацю з діловими, профільними та економічними медіа. 

– Формування обізнаності серед визначеної аудиторії про бізнес-результати та фінансові успіхи компанії.

– Комунікацію фінансових/нефінансових звітів компанії.

– Оцінку та формування думок про компанію у власників акцій, фінансових аналітиків, законодавців, керівників державних організацій

– Ефективну комунікацію під час продажу компанії.

– Модерацію ділових подій і проведення престурів, презентацію на бізнес-заходах. 

– Комплексний супровід на профільних виставках. Інформаційну підготовку до пітчингів.

– Формування довіри бізнес-спільнот.

Перелік послуг формування репутації для інвестицій доволі широкий та відрізняється від класичного PR. Він передбачає передусім фінансову вигоду, залучення коштів, прискорення інвестицій, зростання доходу. Відповідно заходи в межах IR спрямовані на те, щоб уможливити й пришвидшити ці надходження для вашого бізнесу.

В реаліях 2022 року послуга особливо актуальна. Щоб закордонні компанії чи організації вклали кошти у компанію, необхідна прозорість та довіра до неї. 

Репутація для інвестицій тісно пов’язана із фінансовою, юридичною стороною компанії і топменеджментом. Тому вона дає можливість всім зацікавленим швидко отримати доступну інформацію про минулі фінансові показники компанії, поточний стан справ та майбутні перспективи.  

Авторка: Марина Редько