Репутація для інвестицій: основні складові
Залучити інвестиції для бізнесу, максимально успішно продати компанію чи отримати більше шансів на грант або виконання тендеру допоможе репутація для інвестицій.
У західних країнах послуга називається Investor Relations (IR) та досить популярна серед середнього та великого бізнесу. Багато компаній формують власні IR-відділи або звертаються по допомогу до агенцій. Для українського ринку побудова чи підтримка репутації саме для інвестиційної привабливості – нова. Тому ми детальніше зупинимось на тому, з чого саме вона складається.
Репутація для інвестиційної привабливості включає:
– Створення комунікаційної стратегії.
– Створення й адміністрування власних інформаційних майданчиків та інтеграцію соціальних мереж з цілями IR.
– Створення й налагодження роботи пресслужби. Проведення стратегічних сесій та пресконференцій і роботу з медіа.
– Інформаційний та організаційний супровід ключових подій компанії.
– Створення інформаційних матеріалів для інвесторів та медіасупровід для зростання частки голосу в інфопросторі. Співпрацю з діловими, профільними та економічними медіа.
– Формування обізнаності серед визначеної аудиторії про бізнес-результати та фінансові успіхи компанії.
– Комунікацію фінансових/нефінансових звітів компанії.
– Оцінку та формування думок про компанію у власників акцій, фінансових аналітиків, законодавців, керівників державних організацій
– Ефективну комунікацію під час продажу компанії.
– Модерацію ділових подій і проведення престурів, презентацію на бізнес-заходах.
– Комплексний супровід на профільних виставках. Інформаційну підготовку до пітчингів.
– Формування довіри бізнес-спільнот.
Перелік послуг формування репутації для інвестицій доволі широкий та відрізняється від класичного PR. Він передбачає передусім фінансову вигоду, залучення коштів, прискорення інвестицій, зростання доходу. Відповідно заходи в межах IR спрямовані на те, щоб уможливити й пришвидшити ці надходження для вашого бізнесу.
В реаліях 2022 року послуга особливо актуальна. Щоб закордонні компанії чи організації вклали кошти у компанію, необхідна прозорість та довіра до неї.
Репутація для інвестицій тісно пов’язана із фінансовою, юридичною стороною компанії і топменеджментом. Тому вона дає можливість всім зацікавленим швидко отримати доступну інформацію про минулі фінансові показники компанії, поточний стан справ та майбутні перспективи.
Авторка: Марина Редько