Інформація поширюється надто швидко, щоб мати час на тривалі роздуми, як на неї реагувати і чи реагувати взагалі. Щоб компаніям бути на видноті, потрібно освоїти тактику швидкого реагування у комунікаціях з цільовою аудиторією та медіа. Крім того, комунікаційна стратегія як така в теперішніх умовах може не спрацювати, саме тому швидке реагування — стане козирем у
- Published in Колонки
Для середнього бізнесу тривалі карантинні обмеження стали справжнім тестом на гнучкість і швидкі рішення. Пристосуватися до нових обставин і зберегти аудиторію — непростий виклик як для великих компаній, так і для маленьких сімейних виробництв. Ми поспілкувалися із засновником Readyto. Restaurant Marketing, співзасновником театру пива “Правда” та власницею хендмейд-майстерні пастил і фріпсів “Яблунька” про те, які
- Published in Колонки
Згадайте свого блискучого одногрупника, який готувався до іспиту рівно за 5 хвилин й отримував ледь не п’ятірку на очах в інших студентів. Можливо, ви самі були цим везунчиком? Так чи ні, від комунікаційних навичок залежить чимало, і їх завжди можна вдосконалювати. Ми зібрали 7 книжок, які допоможуть апгрейднути свої комунікаційні навички в різноманітних проявах.«WOW-виступ по-українськи»,
- Published in Колонки
Тези з відкритої лекції для Магістерської програми з медіакомунікацій Українського католицького університету Ми останнім часом набрали настільки швидкого темпу, що пора було б зупинитися. Побути тут і тепер. Про це в останній день лютого говорив Владика Венедикт, єпископ УГКЦ, на TEDxLviv: «Деколи зміни відбуваються в нашому житті, стається щось катастрофічне – аварія, біда. Це дає
- Published in Колонки
Сьогодні все більшої популярності набирає аудіоконтент, адже він зручний для прослуховування в дорозі чи під час щоденних рутинних справ. А нативні подкасти — чудовий спосіб донести корисну інформацію і підсилити бренд. Серед причин зростання популярності подкастів можна виділити основні: можливість бути мультифункціональним (використовувати свій час максимально ефективно – слухати подкаст і займатися щоденними справами). відпочинок
- Published in Колонки
Карантин став серйозним викликом для бізнесу, а тому заклик «без паніки» актуальний не тільки для суспільства загалом, а й зокрема для компаній. Будь-який бізнес — це його споживачі, а вчасна і правильна комунікація зі споживачами допоможе зберегти аудиторію та навіть додати нових прихильників бренду. А якщо знехтувати комунікацією вже зараз, то після карантину вона
Агенція Perfect PR: 10 кроків до звички «бути еко»
2020-03-28 12:00:00
Своєму недалекому майбутньому і майбутньому планети ми завдячуємо тим, що робимо сьогодні, що робимо просто зараз. Щороку в останній тиждень березня агенція Perfect PR долучається до всесвітньої ініціативи «Година Землі». Цей рік не виняток, хоча у дещо зміненому, дистанційному форматі. Цієї суботи ми всі приєднаємося до акції й вимкнемо зайві електроприлади у своїх домівках. А
- Published in Колонки
Байдуже, ви власник юридичної компанії чи маєте інтернет-магазин, де продаєте нашийники з брюліками для собак. Сьогодні меми складають величезну частину спілкування в мережі, тому ігнорувати такий спосіб комунікацій не варто. А ще вони відображають те, як ми сприймаємо поп-культуру і навіть свідчать про наші політичні вподобання. Тому все частіше меми використовують у рекламі. Соцмережі стали
- Published in Колонки
Часи, коли власники бізнесу масово зверталися до агенцій з проханням “Нам потрібен сайт”, минули ще десять років тому. Сьогодні ж все частіше говорять про діджитал — широке, комплексне та вже невід’ємне від сучасного бізнесу поняття. Головна причина, чому без діджитал-комунікацій не обійтись, — цільова аудиторія. За останніми даними Інтернет-асоціації України, 71% українців користуються інтернетом
- Published in Колонки
Проблема ейджизму на ринку праці існує, однак обговорюється менш активно, ніж, наприклад, сексизм. Наш HR-партнер Галина Патейчук дослідила проблему ейджизму у статті для журналу «Академія гостинності». З дозволу авторки публікуємо матеріал, адже тема на часі. Кадр з фільму “Стажер” Кожен керівник, формуючи команду, зіштовхується з проблемою постійного пошуку та вибору. Здебільшого серед вимог до кандидата – наявність відповідної
- Published in Колонки