І як зберегти репутацію. Є безліч прикладів, коли одне невірно сказане слово чи необережний пост у соцмережах може викликати хвилю негативних коментарів від хейтерів. При цьому загасити таку пожежу іноді важче, ніж привернути увагу до позитивних заходів, які може проводити компанія. Як не потрапити в інформаційну кризу і як зберегти репутацію бізнесу, розповіла Mind засновниця агенції
- Published in Колонки
Люди втомлюються від серйозного контенту, тому компаніям час від часу корисно їх розважати. Крім того, лайтові інтерактивні матеріали, що залучають аудиторію до взаємодії, часто ефективніші за рекламні тексти і мають переваги, якими варто скористатися. Якщо ви колись відволікалися на тести чи інтерактивну інфографіку, де можна щось прокрутити, потицяти на піктограми і кнопочки, то ви розумієте,
- Published in Колонки
Або як зацікавити свою цільову аудиторію Будь-який інтернет-ресурс завжди може похвалитися банерною рекламою. Але це не означає, що конкретному рекламодавцю пощастило в такий спосіб достукатися до своєї аудиторії. Тому компанії обирають також і інший варіант розповісти про себе, свій товар чи послугу – через статті, події тощо. Проте цей підхід складніший і, щоб він спрацював,
- Published in Колонки
Як змінилися вимоги споживачів до брендів і як бізнесу взаємодіяти з аудиторією — декілька тез і висновків зі світових досліджень і тенденцій. Коли світ змінюється швидко і непередбачувано, ключова стратегія компаній — це спостережливість, гнучкість та адаптивність до глобальних трендів. Довіра до бренду сьогодні важливіша за гроші.Якщо компанії не залучені до соціальних потреб, то це компанії вчорашнього дня. За даними дослідження Porter Novelli, 89% опитаних хотіли б, щоб бренди витрачали гроші і ресурси,
- Published in Колонки
Не завжди вдається попросити перезаписати озвучену фразу чи переглянути готовий відеосюжет перед його виходом. Тож ця комунікаційна інструкція допоможе підготуватиcя до незапланованих відеокоментарів. У будь-якій ситуації розмовляйте дипломатично, контролюйте емоції (емоційні вислови завжди можуть зіграти проти вас). Говоріть лаконічно і по суті, використовуйте тільки факти. Це убезпечить вас від ситуацій, коли для сюжету
- Published in Колонки
Агенція Perfect PR спільно з комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» розробила ролик, який допомагає переосмислити ЦНАП – у відео не стереотипний заклад, а динамічний сервіс «на дивані».«Наша мета — привернути увагу киян до того, що вони можуть користуватися сервісами ЦНАПу, замовляти документи онлайн чи записуватися до електронної черги, не виходячи
- Published in Колонки
Піарник — міждисциплінарна професія, яка, крім особистих якостей, як–то комунікабельність, стресостійкість, здатність працювати в команді, потребує і конкретних знань та вміння застосовувати PR-інструменти чи розробляти інформаційні кампанії. Частково ці знання можна отримати на різноманітних курсах і тренінгах, а от ґрунтовнішу освіту пропонують в українських вишах. На сьогодні чимало університетів, які мають факультет журналістики, пропонують також
- Published in Колонки
Успіх будь-якої компанії — це її реалізовані цілі, за якими стоїть вдало розроблена стратегія взаємодії з аудиторією. Тому аналізувати основний ресурс компанії — її репутацію варто так само ретельно як і фінанси та кадровий потенціал. Відстежувати зміну репутації, динаміку досягнення стратегічних завдань, ефективність PR-заходів і комунікаційних програм, поведінку конкурентів можна різними методами і метриками. Проте PR-аудит —
- Published in Колонки
Сьогодні мало не все життя обертається у соцмережах — від простих обговорень, куди піти на вихідні, і до глобальних проблем на кшталт як правильно побудувати бізнес. Тому для компаній присутність у соцмережах — це вже необхідність. Але самої присутності замало, потрібно мати чіткий план того, що компанія хоче отримати від соцмереж, що вони повинні давати
- Published in Колонки
По-справжньому успішний лікар — не тільки майстер своєї справи, а передусім — бренд! Пропонуємо невеличкий мотиваційний конспект із тезами від медичних маркетологів, бізнес-тренерів та лікарів-блогерів з конференції Medical SMM «Особистий бренд лікаря у соціальних мережах». Каріна Семенова, медичний маркетолог, організатор заходу MedSMM, експерт з побудови та просування особистого бренду лікаря Пацієнт, як і ви, звичайна людина,
- Published in Колонки