Бізнес виходить з росії. А світові PR-агенції?

/ / Колонки

Бізнес виходить з росії. А світові PR-агенції?

П’ятниця, 01 Липня 2022

Війна росії проти України стала глобальним чинником для репутації бізнесу. Компанії, які заявили про свою позицію та вихід з росії отримали схвалення аудиторії. Чи покидають світові PR-агентства російський ринок, у колонці для MMR розповідає Тетяна Ворончук, PR-спеціалістка агенції Perfect PR.

За дослідженням Brand Keys,  85% респондентів бойкотуватимуть російські бренди, щоб показати солідарність з Україною. А в Twitter критикують тих, хто повільно виходить з країни: #BoycottMcDonalds і #BoycottCocaCola стали популярними в мережі, перш ніж обидва бренди призупинили діяльність у росії.

А що ж глобальні PR-агенції,  офіси яких працюють у різних країнах світу і в росії не виключення? Найбільш відомі з агенцій переважно вийшли з росії або планують виходити найближчим часом. Ось їхній перелік: 

  • Edelman призупинив співпрацю,
  • Hill+Knowlton Strategies оголосила про вихід з росії,
  • Brunswick Group виходить з росії,
  • Ogilvy виходить з росії,
  • FleishmanHillard  також виходить з росії,

Продовжує працювати з росією HAVAS Group, проте агенція оголосила, що на невизначений термін призупиняє нові інвестиції. Як пояснив речник: «Ми не працюємо безпосередньо в Росії. Це місцевий партнер, який обслуговує наших глобальних клієнтів. Філія, яка є російською, з росіянами та переважно місцевою клієнтською базою, продовжує працювати незалежно». 

  • WPP PLC, яка володіє BCW, Hill + Knowlton Strategies, Ogilvy, Wunderman Thompson і VMLY&R припиняє діяльність в росії,
  • Accenture припиняє роботу в росії,
  • Interpublic Group (є материнською компанією PR-агенцій Weber Shandwick, Golin, DeVries Global, Current Global, Rogers & Cowan/ PMK, ReviveHealth і United Minds) ще 14 березня припинила співпрацю з росією,
  • MSL і Qorvis (Франція)  виходять з росії,
  • Publicis Groupe (власник PR-мережі MSL) також виходить з росії,
  • Omnicom, куди входять PR-агенції FleishmanHillard, Ketchum та Porter Novelli підтвердила, що виходить із росії,
  • Ketchum вийшов з росії,
  • Також оголосили, що припиняють співпрацю з російськими структурами, агенції Boston Consulting Group і McKinsey.

Боротьба не тільки на полі бою, а й в інформаційному просторі. Тому вихід з російського ринку комунікаційних агенцій, які впливають на економіку, медіаринок і формування суспільної думки, дуже важливий.  

Авторка: Тетяна Ворончук

За інформацією з відкритих джерел