6 причин, чому Вашому бренду потрібна нативна реклама

Нативна реклама – це цікавий контент (стаття, відео, тест), який готують працівники видання спільно з брендом, котрий замовляє цей тип реклами. У результаті спільних творчих зусиль реклама по формі, відчуттю та функціях контенту відповідає медіа, в якому вона опублікована і органічно сприймається поміж інших редакційних матеріалів. 

Розповідаємо про переваги, які отримає ваш бренд, якщо реалізує гарну нативну рекламу.

  1. Донесення цінності та філософії бренду до своєї та нової цільової аудиторії.

Якщо завданням звичайної реклами є підвищення продажів, то завдання нативної реклами дещо складніше – вона завойовує довіру нової цільової аудиторії та підтримує градус прихильності постійних споживачів.

Шлях до серця нової цільової аудиторії пролягає через спільні цінності та позитивні емоції. Тож оберіть медіа, цінності аудиторії якої збігаються з цінностями бренду, і публікуйте там розлогу нативну статтю. Розкажіть там, до прикладу, про свої значимі проекти корпоративно-соціальної відповідальності, чи про заходи, ініційовані компанією, які допомагають берегти довкілля. Вдалий приклад – серія нативних матеріалів Ive Rosher – «Гід з врятування планети».

2. Красивий результат пошукового запиту Вашого бренду.

Якщо ви вже опублікували нативну рекламу у медіа, ці матеріали залишаються там назавжди.

Тому коли людина вперше чує назву компанії і починає шукати інформацію про неї в Інтернеті (гуглити), пошуковик запропонує їй окрім вашого сайту, пабліків, також ваші нативні статті. Тобто людина знайде ту інформацію, яку ви їй наче подаєте «красиво оформленою на блюдечку».

3. Дорогоцінний час присвячений вашому бренду.

Якщо ви підготуєте дійсно корисну та цікаву нативну статтю, аудиторія заплатить вам найціннішою валютою сучасного стрімкого світу – своїм часом.

Коли оцінюють успішність нативних кампаній, рахують час, який провели читачі за вашим контентом. Середня тривалість – близько 10 хвилин. Усі інші маркетингові активності тихенько заздрять цьому.

4. Отримаєте плюс до «карми» вашого сайту.

Зазвичай у нативній статті медіа дозволяють залишати гіперпосилання на сайт вашої компанії. SEOшники підтвердять наші слова: якщо на вас посилаються сайти з хорошим рейтингом, це надає більшої ваги вашому сайту (це позитивно впливає на його індексацію).

5. Проб’єтеся до користувачів, які захищаються від звичайної реклами AdBlock-ом.

Здебільшого класичну рекламу відвідувачі ігнорують, не даремно з’явився термін «банерна» сліпота.

Також у багатьох користувачів на комп’ютерах встановлений AdBlock. Однак нативну рекламу і блокер, і людське око сприймає як контент.  Тож у цьому випадку шанси достукатися до своєї ЦА значно зростають.

6. Креативний, інтерактивний та engaging формат.

Нативна реклама цікава ще й тим, що може бути в будь-якому форматі. Звичайна стаття з корисними порадами, стаття + захоплююче відео, креативна подача (як от письменники-класики одягнені в сучасні бренди), онлайн-тест «Який ти пончик/йогурт/автомобіль?».

Надзавдання кожної нативної реклами реалізувати її так, щоб вона отримала вірусний ефект. Тобто нею хотіли ділитися, постити та обговорювати. Тоді вартість «людиниконтакту» буде такою, про яку мріють всі власники компаній ????

Ми у соц. мережах:

Останні статті

Блог
Дизайн соціальних медіа
20.02.2024
Columns

Дизайн соціальних медіа та його роль у маркетингових кампаніях: вплив на ефективність та конверсію

Репутація
02.01.2024
Columns

Як створити успішну PR-стратегію: інструкція для «чайників»

комунікації
03.12.2023
Columns

Twitter(X): як українські бренди використовують його для креативних комунікацій

Репутація
25.10.2023
Columns

Обмовки за Фройдом та хайп на війні: ТОП-5 найгучніших PR-скандалів в українському бізнесі