Що має бути у звіті піарника 

/ / Без рубрики

Що має бути у звіті піарника 

Вівторок, 24 Травня 2022
  1. Цілі проєкту
Ціль – це вказівка для піарника, в якому напрямку варто рухатися. Звіт необхідно почати з переліку проєктних цілей та завдань. Не буде зайвим нагадати клієнту, заради чого все починалося.  Рекомендуємо ставити цілі за технологією SMART.  Так, завжди можна буде з упевненістю сказати, чи вдалося їх досягти.  
  1. Виконана робота
Про хід роботи над проєктом необхідно розповісти.  Потрібно підкріпити дані цифрами, якщо вони відомі. Скільки пресрелізів опублікували? Скільки журналістів відвідали заходи? Скільки часу відео протрималося в трендах на YouTube? 
  1. Показники 
Кількісні: все, що можна підкріпити цифрами, виміряти, проаналізувати, визначити тенденцію, спрогнозувати тощо.  Якісні: метрики, які не мають точної одиниці вимірювання, проте у різних формах та значеннях показують ефективність (чи неефективність) виконаної роботи, наприклад зміна думки про компанію чи бренд, позитивні (негативні) коментарі, відгуки.  Будь-які KPI – це результат досягнення цілей, виставлених на початку проєкту.     
  1. Наступні дії або рекомендації
Роботу над будь-яким проєктом варто проаналізувати та зробити висновки про переваги та недоліки виконаної роботи, а в деяких випадках можна також навчитися на помилках. Для того, аби у майбутньому це врахувати, у звіті можна прописати перелік наступних дій. До прикладу: 
  • Публікація в цьому ЗМІ дала велике охоплення та залучення аудиторії. В медіаплан необхідно включити повторну публікацію. 
  • Створити фотобазу для швидкого поширення якісних візуальних матеріалів, які можуть використовувати журналісти. 
  • Розсилка пресрелізу не дала бажаних результатів. Варто змінити формат розсилки. 
  1. Висновки
Одна з найважливіших частин звіту, адже деякі клієнти можуть дивитись лише цей розділ. У висновках важливо тезово та з основними показниками показати результат виконаної роботи.