Цілі проєкту Ціль – це вказівка для піарника, в якому напрямку варто рухатися. Звіт необхідно почати з переліку проєктних цілей та завдань. Не буде зайвим нагадати клієнту, заради чого все починалося.  Рекомендуємо ставити цілі за технологією SMART.  Так, завжди можна буде з упевненістю сказати, чи вдалося їх досягти.   Виконана робота Про хід роботи над
Вступ Зазначаємо передумови створення PR-стратегії (з урахуванням результатів репутаційного аудиту, аналізу вхідної інформації та результатів брифування ключових осіб). Сегментація та опис цільових аудиторій визначення груп ЦА, факторів реакції та поведінки (раціональні, емоційні, моральні мотиви);  визначення оптимальних каналів комунікації та інструментів. Аналіз поточної ситуації Дослідження того, як виглядає бренд у медіа, з якими темами і меседжами
Часто зміцнення репутації та системи управління нею відбувається у час оцінки криз чи підготовки до них. Репутаційний аудит – інструмент моніторингу та прогнозування кризових ситуацій.  Системне управління репутацією не убезпечує від кризи, але пом’якшує її, є своєрідною подушкою безпеки.  Найбільш поширене джерело криз у бізнесі – комунікаційні проблеми. Серед них: закритість компанії; нерозуміння публічної сфери

Дайджест 2021

2022-01-15 14:26:57
Настав час підсумовувати 2021 рік та налаштовуватися на нові старти та звершення в наступному.Чим запам’ятається нам в агенції цей рік? Думаємо, що багатьма проєктами: великими та маленькими, а ще людьми, зустрічами, брейнштормами, ідеями, їх впровадженням, неймовірними результатами і подяками від клієнтів. Дякуємо нашій перфектній команді за спільну продуктивну роботу та з радістю ділимось із вами