УСУВАЄМО КРИЗУ
Від інформаційних криз ніхто не застрахований, а надто успішний бізнес. Негатив і маніпуляція зачіпає емоції аудиторії і блискавично поширюється в інформаційному просторі. Захистіть свою репутацію, адже бути готовим до кризових комунікацій завжди краще, ніж діяти навмання.
Ми глибоко аналізуємо і пропрацьовуємо потенційно кризові сторони бізнесу, моделюємо можливий розвиток кризи і шляхи її уникнення чи мінімізації. Адже антикризові комунікації – це вчасно виявити і знешкодити.
Як ми випереджаємо кризу?
- визначаємо потенційні інформаційні загрози конкретного бізнесу чи публічної особи;
- аналізуємо і проектуємо розвиток можливих кризових ситуацій;
- розробляємо і впроваджуємо покрокову програму дій на випередження інформаційних загроз;
- допомагаємо першим особам компанії підготуватися до реагування на потенційні кризові ситуації;
- проводимо стрес-навчання для персоналу та комунікаційних відділів компаній на випадок можливої кризи.
Як ми знешкоджуємо кризу, яка вже сталася?
- оперативно аналізуємо та оцінюємо ступінь кризової ситуації та її наслідки для бізнесу чи публічної особи;
- проводимо оперативні медіамоніторинги та з’ясовуємо швидкість і ступінь поширення негативної інформації;
- плануємо покрокову стратегію виходу з кризи відповідно до отриманої інформації;
- розробляємо превентивну програму на випередження потенційних кризових ситуацій;
- працюємо 24/7;
- знаходимо найефективніші інструменти й канали комунікації для впливу на аудиторію та знешкодження інформаційної кризи;
- нейтралізуємо інформаційну кризу та підкреслюємо сильні сторони компанії чи публічної особи;
- аналізуємо і проектуємо потенційні загрози для бізнесу чи публічної особи у майбутньому.