укр
/
eng
Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтеся з політикою використання cookies — OK

Особливості комунікацій в аграрній галузі

22 липня 2021 / Ревіде Зіятдінова

За останніми комунікаційними дослідженнями українського аграрного ринку, 89% компаній використовують PR-інструменти у своїй діяльності. Проте дослідники підкреслили брак стратегічного і комплексного підходу до комунікацій більшості компаній. Ділимось особливостями комунікацій для аграрних компаній.

Спеціалізовані події

Кожен аграрій якнайменше раз у рік відвідує виставку, форум, конференцію як для пошуку необхідних товарів для власного бізнесу, так і представлення власної продукції. Серед чисельної кількості українських та закордонних виробників – легко загубитись. Тому окрім традиційної поліграфії та зразків продукції, слід креативно підійти до оформлення стендів, аби відокремитись від конкурентів та привернути увагу учасників події. Сучасними інструментами для цього є VR-технології, або відео 360°, 3D-голограми тощо. Запропонуйте цікаву презентацію вашого продукту й біля вашого стенду не зникатиме черга охочих протестувати новинку.

Підпишіться на канал в Telegram
Підписатись

Комунікації у несезон

Фактор сезонності у аграрній галузі ключовий. Пошук та закупівля насіння, мінерального добрива, необхідної техніки, періоди посівної, підживлення, збору врожаю – дуже насиченні для всіх аграріїв. Проте це не означає, що у несезон, як от взимку, слід припиняти комунікації компаній. Адже це якраз період, коли аграрії мають більше вільного часу і на них можна скеровувати комунікаційні меседжі у діджиталі, спеціалізованих форумах, галузевих медіа. Окрім корисного та інформативного контенту у несезонний період з аудиторією можна спілкуватись інтерактивним контентом, мем-джекінгом. Останній може мати великий віральний ефект, що сприятиме збільшенню впізнаваності вашого бренду.

Підпишіться на нашу сторінку в Instagram
Підписатись

Не аграрними медіа єдиними

Якісно розроблена медіабаза – ключова перевага ефективних розсилок та комунікації з редакціями. Окрім аграрних медіа (як онлайн, так і друкованих форматів) слід звертати увагу й на загально-суспільні й ділові ЗМІ. На це є кілька причин: на таких медіамайданчиках менша конкурентність з іншими операторами ринку, що активно промуються в аграрних медіа; ділові ЗМІ ймовірно читають представники В2В сегменту, а отже це гарна можливість зарекомендувати себе там. Якщо ваша компанія діє веде діяльність лише у певному регіоні, обов’язково комунікуйте на регіональних майданчиках. Це сприяє формуванню репутації компанії на локальному рівні та бренду роботодавця.

Відгуки експертів та учасників ринку

Аграрне ком'юніті – дуже розвинене в Україні. Зазвичай оператори ринку, контрагенти знають одне одного, комунікують на галузевих подіях, онлайн платформах, довіряють експертним думкам колег й науковців. Тому спільні матеріали, колаборації, відеовідгуки про вашу продукцію від ваших клієнтів та інших учасників аграрного ринку завжди мають позитивний ефект у побудові лояльності до довіри до вашої компанії.

Підпишіться на нашу сторінку в Facebook
Підписатись

Омніканальний підхід

Омніканальний підхід – тренд у комунікаціях для багатьох галузей та аграрна не виключення. Онлайн та офлайн формати медіаресурсів, власні майданчики, участь та партнерство у подіях, співпраця з лідерами думок – комплексне та систематичне використання цих каналів й інструментів налагоджують ефективну комунікацію як з В2В, так і з В2С аудиторією.

Сповіщення