укр
/
eng
Ключову роль піару наочно демонструє діяльність інвестиційних компаній. Україна впевнено декларує курс на покращення інвестиційного клімату. Про державну підтримку інвестиційних компаній йдеться у новоприйнятому…
Детальніше
І як зберегти репутацію. Є безліч прикладів, коли одне невірно сказане слово чи необережний пост у соцмережах може викликати хвилю негативних коментарів від хейтерів. При цьому загасити таку пожежу іноді важче, ніж…
Детальніше
Люди втомлюються від серйозного контенту, тому компаніям час від часу корисно їх розважати. Крім того, лайтові інтерактивні матеріали, що залучають аудиторію до взаємодії, часто ефективніші за рекламні тексти і мають…
Детальніше
Або як зацікавити свою цільову аудиторію Будь-який інтернет-ресурс завжди може похвалитися банерною рекламою. Але це не означає, що конкретному рекламодавцю пощастило в такий спосіб достукатися до своєї аудиторії.…
Детальніше
Як змінилися вимоги споживачів до брендів і як бізнесу взаємодіяти з аудиторією — декілька тез і висновків зі світових досліджень і тенденцій. Коли світ змінюється швидко і непередбачувано, ключова стратегія…
Детальніше
Не завжди вдається попросити перезаписати озвучену фразу чи переглянути готовий відеосюжет перед його виходом. Тож ця комунікаційна інструкція допоможе підготуватиcя до незапланованих відеокоментарів.  У…
Детальніше
Агенція Perfect PR спільно з комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» розробила ролик, який допомагає переосмислити ЦНАП – у відео не стереотипний заклад, а…
Детальніше
Піарник — міждисциплінарна професія, яка, крім особистих якостей, як–то комунікабельність, стресостійкість, здатність працювати в команді, потребує і конкретних знань та вміння застосовувати PR-інструменти чи…
Детальніше
Іноді компаніям може здаватися, що достатньо тільки створити сайт з переліком послуг і контактами, щоб бути у полі зору потенційних клієнтів і партнерів. Насправді ж сайти, на яких інформація оновлюється рідко, погано…
Детальніше
Подобаються наші статті? — Підпишіться на наш щотижневий Newsletter