Нативна реклама: 7 причин, чому вона потрібна бренду

Або як зацікавити свою цільову аудиторію

Будь-який інтернет-ресурс завжди може похвалитися банерною рекламою. Але це не означає, що конкретному рекламодавцю пощастило в такий спосіб достукатися до своєї аудиторії. Тому компанії обирають також і інший варіант розповісти про себе, свій товар чи послугу – через статті, події тощо.  Проте цей підхід складніший і, щоб він спрацював, потрібно правильно розставляти акценти і бути цікавим цільовій аудиторії.

Чому варто використовувати нативну рекламу, як це робити й коли вона спрацює.

Нативна реклама – це цікавий та корисний контент (стаття, відео, тест), який готує редакція видання разом із брендом. Така реклама за формою, відчуттями та функціями відповідає медіа, у якому вона опублікована, й органічно сприймається поміж інших редакційних матеріалів.

Тенденція до зростання нативної реклами продовжує зберігатися, адже величезна перевага такого виду комунікації – більша кількість конверсій при нижчих витратах, а головне – довіра аудиторії.

Ці сім основних переваг отримає бренд, якщо застосує нативну рекламу.

1. Донесення цінності та філософії бренду до своєї та нової цільової аудиторії

Якщо завдання звичайної реклами – підвищити продажі, то завдання нативної реклами дещо важливіше – вона завойовує довіру нової цільової аудиторії та підтримує градус прихильності постійних споживачів. Головне, створити контент, який аудиторія вважатиме корисним для себе.

Шлях до серця нової цільової аудиторії пролягає через спільні цінності та позитивні емоції. Тому обирайте медіа, цінності аудиторії якої збігаються з цінностями бренду, й публікуйте там розлогу нативну статтю. Розкажіть, до прикладу, про свої важливі проєкти корпоративно-соціальної відповідальності, чи про заходи, ініційовані компанією, які допомагають берегти довкілля. Вдалий приклад – серія нативних матеріалів Ive Rosher «Гід з врятування планети».

2. Залучення «теплих клієнтів»

Ще одна безперечна перевага нативної реклами – ретаргетинг. Адже нативний матеріал бренду передусім потрапить до тієї аудиторії, яка вже цікавиться й самостійно шукає ту чи іншу тему або проблему, якої торкнувся бренд у своїй публікації. Для таких читачів нативна реклама буде поштовхом, щоб скористатися продукцією бренду. Саме тому завжди потрібно ретельно вивчати свою цільову аудиторію й відстежувати її настрої.

3. Красивий результат пошукового запиту вашого бренду

Якщо ви вже опублікували нативну рекламу в медіа, ці матеріали залишаться там назавжди. Тому, коли споживач вперше чує назву компанії і починає шукати інформацію про неї в інтернеті, пошуковик запропонує йому, окрім вашого сайту, соцмереж, також і ваші нативні статті. Тобто людина знайде ту інформацію, яку ви сформували самі (а не, до прикладу, ваші конкуренти).

4. Дорогоцінний час, присвячений вашому бренду

Якщо ви підготуєте дійсно корисну та цікаву нативну статтю, аудиторія заплатить вам найціннішою валютою сучасного світу – своїм часом.

Коли фахівці оцінюють успішність нативних кампаній, вони враховують час, який провели читачі за вашим контентом. Його середня тривалість складає приблизно 10 хвилин. Погодьтеся, дуже складно іншими маркетинговими активностями зацікавити на такий час.

5. Плюс до «карми» вашого сайту

Зазвичай у нативній статті медіа дозволяють залишати гіперпосилання на сайт вашої компанії. Відповідно, якщо на вас посилаються сайти з хорошим рейтингом, це надає більшої ваги вашому сайту (позитивно впливає на його індексацію).

6. Доступ до користувачів, які захищаються AdBlock

Здебільшого класичну рекламу відвідувачі ігнорують, не даремно з’явився термін «банерна» сліпота. Також у багатьох користувачів на комп’ютерах встановлений AdBlock. Однак нативну рекламу і блокер, і людське око сприймає як контент. Тож у цьому разі шанси достукатися до своєї цільової аудиторії значно зростають.

7. Креативний, інтерактивний та engaging формат

Формати нативної реклами можуть бути різними: нативна реклама може розважати читачів, може ознайомлювати з місією бренду, креативно розповідати про продукти компанії і навіть виховувати. Звичайна стаття з корисними порадами, онлайн-тест, стаття + захопливе відео, креативна подача з колажами, наприклад гастрономічні вподобання українських письменників. Зазвичай інтерактивні та креативні формати мають найбільше охоплення та можуть стати вірусними.

Нативна реклама – це потужний інструмент для комунікаційників бренду. Однак потрібно пам’ятати, що він буде ефективним лише тоді, коли буде синергія представників компанії та журналістів видання. Адже і одні, й інші мають бути зацікавленні у створенні справді крутого проєкту.

Спеціально для Mind

Ми у соц. мережах:

Останні статті

Блог
Дизайн соціальних медіа
20.02.2024
Columns

Дизайн соціальних медіа та його роль у маркетингових кампаніях: вплив на ефективність та конверсію

Репутація
02.01.2024
Columns

Як створити успішну PR-стратегію: інструкція для «чайників»

комунікації
03.12.2023
Columns

Twitter(X): як українські бренди використовують його для креативних комунікацій

Репутація
25.10.2023
Columns

Обмовки за Фройдом та хайп на війні: ТОП-5 найгучніших PR-скандалів в українському бізнесі