Ми використовуємо cookies-файли Погодитись
УСУВАЄМО КРИЗУ

Від інформаційних криз ніхто не застрахований, а надто успішний бізнес. Негатив і маніпуляція зачіпає емоції аудиторії і блискавично поширюється в інформаційному просторі. Захистіть свою репутацію, адже бути готовим до кризових комунікацій завжди краще, ніж діяти навмання.

Ми глибоко аналізуємо і пропрацьовуємо потенційно кризові сторони бізнесу, моделюємо можливий розвиток кризи і шляхи її уникнення чи мінімізації. Адже антикризові комунікації – це вчасно виявити і знешкодити.

Як ми випереджаємо кризу?

  • визначаємо потенційні інформаційні загрози конкретного бізнесу чи публічної особи;
  • аналізуємо і проектуємо розвиток можливих кризових ситуацій;
  • розробляємо і впроваджуємо покрокову програму дій на випередження інформаційних загроз;
  • допомагаємо першим особам компанії підготуватися до реагування на потенційні кризові ситуації;
  • проводимо стрес-навчання для персоналу та комунікаційних відділів компаній на випадок можливої кризи.

Як ми знешкоджуємо кризу, яка вже сталася?

  • оперативно аналізуємо та оцінюємо ступінь кризової ситуації та її наслідки для бізнесу чи публічної особи;
  • проводимо оперативні медіамоніторинги та з’ясовуємо швидкість і ступінь поширення негативної інформації;
  • плануємо покрокову стратегію виходу з кризи відповідно до отриманої інформації;
  • розробляємо превентивну програму на випередження потенційних кризових ситуацій;
  • працюємо 24/7;
  • знаходимо найефективніші інструменти й канали комунікації для впливу на аудиторію та знешкодження інформаційної кризи;
  • нейтралізуємо інформаційну кризу та підкреслюємо сильні сторони компанії чи публічної особи;
  • аналізуємо і проектуємо потенційні загрози для бізнесу чи публічної особи у майбутньому.

Сповіщення